the simplest of the simplest

Große Größen Plus Size Fashion Blog

polski
deutsch
english
Długo wzbraniałam się przed dżinsowymi koszulami, widziałam je niemal wszędzie. Na blogach, w gazetach, na ulicy. Nie lubię powtarzać reszty, wtedy ten blog nie miałby dla mnie żadnego sensu. Ale kiedyś trafiłam na jedną, była w bardzo atrakcyjnej cenie :D i idąc z innymi rzeczami do przymierzalni wzięłam ją ze sobą. Stwierdziłam, że kupować nie muszę, przynajmniej zobaczę jak wygląda na mnie. I okazało się, że bardzo mi się spodobała jak na mnie leżała, a raczej jej kolor + ja :) Ale była jedna rzecz, która mnie bardziej przekonała... jej grubość. Świetnie ociepli zimowe ubrania, jest dużo grubsza od zwykłych koszul, a tak samo dobrze (jeśli nie lepiej) wygląda :) No i mam. Tu w baaaaardzo prostym zestawie. Zrobiło się zimniej, więc pod koszulę włożyłam podkoszulek, a na nią gruuubaśny sweter. Nie wiem, czy się odważę włożyć ją do spodni. Chyba zostanę przy takiej wersji, choć kto wie ;)
Lange wollte ich kein Jeanshemd haben. Ich sah es überall. Auf den Blogs, auf den Straßen in Zeitungen. Doch ein mal habe ich eine mit in die Umkleide genommen und sie mal anprobiert. Und ich musste sie einfach haben. Mir gefiel sehr die Farbe, wie sie zu mir passte. Und außerdem ist sie viel dicker als normale Hemden, was ich toll für den Winter finde. Und sie sieht genau (wenn auch nicht besser) als ein Hemd aus. Dieses mal war es so schlicht wie es nur ging. Es ist etwas kälter geworden, unter das Hemd habe ich ein T-Shirt angezogen, und darauf eine seeeehr warme Strickjacke. Ich weiß nicht ob ich mich traue das Hemd in die Hose zu stecken. Vielleicht in der Zukunft? :)
For a long time I didn't want to hear about jeans shirts. I saw them everywhere: on the blogs, on the streets and in the magazines. But one time I took one shirt to the fitting room. Just to see how it looks on my. And I bought it. I liked how the colour looked on me and that the shirt was thicker than normal shirts what is great for the winter. This time the outfit is simple again. It was colder so under the shirt I put a t-shirt on, and over the shirt a very warm cardigan. I don't think that I will have the courage to put the shirt into my trousers. Maybe in the future? :)

Große Größen Plus Size Fashion Blog
Große Größen Plus Size Fashion Blog
Große Größen Plus Size Fashion Blog


40 comments:

  1. Tak od razu mi się spodobała jak na Tobie leży :)

    Ja w szafie też mam kilka takich koszul, nie wiem czemu, może kiedyś taka moda była i przeleżały, niektóre oddałam mamie bo po prostu wisiały na mnie okropnie, a obecnie nie znalazłam dżinsowej takiej, która by w miarę dobrze na mnie leżała. Bardzo dobrze wspominam dżinsową koszulę ze swoich młodszych lat, była to moja ulubiona zresztą koszula, miała piękne błękitne guziki zatrzaskowe i pięknie leżała, tak dopasowanie, że z żalem się z nią rozstałam, a teraz nigdzie podobnej nie widać.

    ReplyDelete
  2. Strasznie mi się podoba połączenie koloru koszuli i spodni! <3

    ReplyDelete
  3. Jak będziesz w sweterku to spokojnie możesz włożyć do środka :))
    Mnie trend na jeansowe koszule , tez nie porwał , a na wiosnę jakoś tak kupiłam bo mi wpadła w ręce sama. ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za przyzwolenie, muszę sama się jeszcze do tego trochę przekonać ;)

      Delete
  4. Bardzo fajne połączenie = koszula, spodnie i sweter ;)
    Tylko dalej kolor torebki mi sie ze spodniami gryzie :D

    ReplyDelete
  5. Bo taka koszula to klasyk :) Sama bym taka dobrze wykończoną z kieszonkami na piersiach zakupiła :) Myśle, że fajnie by wyglądała z moimi ołówkowymi spódnicami, czy tymi szydełkowymi :D

    Ty wyglądasz w swojej bardzo fajnie, a co do wkładania do spodni można spróbować, bo to przecież nic nie kosztuje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurcze... moja chyba nie ma kieszonek..yyy nie wiem, muszę to sprawdzić :D
      Sprawdzę, sprawdzę :)

      Delete
  6. Masz piękne włosy! A ta dżinsowa koszula jest świetna, sama takiej poszukuję własnie na PLUS size :)

    ReplyDelete
  7. koszula, spodnie, sweter i mój zestaw codzienny skomponowany, rewelacja!
    pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  8. Asiu, szalejesz! Ne nadążam za Twoimi postami:)
    Fajny zestaw. koszula bardzo mi się podoba. Pamiętam, że jakieś 20 lat temu chodziłam cała na jeansowo. Miałam też podobną koszulę; nosiłam ją z krótką spódniczką. to były czasy...
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No dobra, przystopuję ;)
      Ja nie miałam dżinsowej koszuli... chyba... chociaż teraz mi coś innego świta... kurcze kiedy to było :)
      Pozdrawiam :)

      Delete
  9. zdecydowanie w takich zestawach wyglądasz najlepiej!:)

    ReplyDelete
  10. ja nie widzę fotek...i dziwnie mi się blog wyświetlił:( zajrzę jutro...:))

    ReplyDelete
  11. Asiu, chciałabym pooglądać, a tu zepsute :(

    ReplyDelete
  12. Popdoba mi się koszula, ciekawie wyszło...pozdrawiam...

    ReplyDelete
  13. nareszcie Cię widzę!!! koszula i portki bardzo fajne!!!
    też przydałaby mi się w szafie jakaś dżinsówka:))

    ReplyDelete
  14. Koszula dzinsowa super:)wygladasz swietnie a sweterek ach:) ja ostatnio tez w czarnym swetrze zmontowalam posta :) pozdraiam i zycze spokojnej nocy xxx

    ReplyDelete
  15. Asiu, koszula super ! Kup jeszcze jakiś błyszczący, kolorowy naszyjnik i włóż go pod kołnierzyk :) Buziaki !

    ReplyDelete
  16. Piękna koszula Asieńko! Cudownie wyglądasz :*

    ReplyDelete
  17. Ostatnio polowałam na takie spodnie ! Ale moja duża pupa się nie nie mieściła :((
    Pięknie wyglądasz - powtarzam się prawda ? :( :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja znalazłam na tyle duże, że moja duża pupa spokojnie weszła. Nawet mieli na jeszcze większe pupy :D
      Eeeee, nie przejmuj się takim powtarzaniem :D Jest świetnie :D

      Delete
  18. Interesujące propozycje .Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  19. Wow. Jesteś super - Podziwiam i serdecznie pozdrawiam.

    www.esterlifestyle.com

    xxx
    E

    ReplyDelete

Related posts

 
MOBILE