Plus Size tights - rajstopy dla XLek

Plus size tights Strumpfhose rajstopy Lida

polski
deutsch
english
Przeglądając jesienno - wiosenne zestawy na moim blogu można na pewno stwierdzić jedno - dominują w nich spodnie, czasami spódnice i sukienki ale tylko w towarzystwie legginsów. Dlaczego? Sprawa jest prosta. Nigdy nie potrafiłam znaleźć rajstop, w których mogłabym swobodnie przechodzić cały dzień. Niemal zawsze kończyło się na nieprzyjemnym zsuwaniu się ich z tyłka.. Więc dałam sobie spokój.
Na moim profilu Facebookowym niedawno pojawił się wpis marki "Lida" promującej rajstopy dla kobiet w ciąży i plus size. Trochę się zaśmiałam, że takich rajstop to raczej nie ma by były dobre na kobietę słusznego rozmiaru i wzrostu. A "Lida" podjęła wyzwanie i wysłała mi swoje produkty. Dostałam trzy pary rajstop, dwie paczki podkolanówek i... pończochy samonośne.
I zostałam mile zaskoczona. Rajstopy okazały się świetne. Różnicę było już widać po wyjęciu z opakowania, żadne tam mini rajstopki, jak na dziecko, które dopiero potem się rozciągnęły. Nogawki były od razu właściwej długości. Każda z różnych podesłanych mi par leżała jak druga skóra. Żadna siła nie sprawiła, że zaczęły się zsuwać.
Co do pończoch zostałam również miło zaskoczona. Przy moich 175 cm miałam wrażenie, że spokojnie mogłabym być 15 cm wyższa by w pełni wykorzystać ich rozciągliwość. Żadnego efektu ściśnięcia, wszystko pięknie leżało i absolutnie się nie zsuwało. Jakoś naprawdę niesamowita.
Ku mojemu szczęściu paczkę otrzymałam chwilę przed moją podróżą do Polski. Dzięki temu mogłam narobić sobie zapas na jesień. Wybaczcie, że nie będzie zdjęć na mnie ale poprosiłam o rajstopy cieliste więc i tak nie byłoby dużo widać. Ale jakość jest dużo lepsza od takich "zwykłych" i ciężko je zaciągnąć, nie mówiąc już o przedziurawieniu.

Tu link do strony: http://www.lida.com.pl
Wenn man meine Frühling/Winter Outfits auf dem Blog betrachtet kann man eins feststellen: ich trage fast die ganze Zeit Hosen. Wenn Kleider oder Röcke dann nur wenn es mit Leggigns geht. Ansonsten gar nicht. Warum? Weil ich nie eine gute Strumpfhose finden konnte. Oder Strümpfe. Die Strumpfhosen sind mir immer nach einer Weile herunter gerutscht. Ich bin 175 cm groß und trage die Größe 52. Diese Kombination bewirkt das entweder Strumpfhosen für mich zu kurz oder zu weit sind.
Vor einer Weile hat auf meiner Facebook Seite ein Unternehmen Werbung gemacht er hätte perfekte Strumpfhosen für Plus Size und schwangere Frauen. Ich lachte die fast aus, schrieb es gäbe keine Strumpfhosen oder dem ähnliche die auf mich passen. Und sie haben die Herausforderung angenommen. Nach ein Paar Tagen bekam ich ein Päckchen mit Strumpfhosen, Strümpfen und Kniestrümpfen. Die Strumpfhosen habe ich sofort ausprobiert. Und ich muss sagen, dass ich sehr überrascht war. Sie lagen wie eine zweite Haut!!!! Ich habe drei verschiedene Arten bekommen und jede saß einfach perfekt. Ich bin den ganzen Tag darin rumgelaufen und die Strumpfhosen rühren sich nicht von der Stelle, sie blieben genau da, wo sie bleiben sollten. Echt toll. Das gleiche war mit den Strümpfen. Sie reichten mir bis zum Poo und wären auch gut für eine viel höhere Person. Sie lagen wunderschön auf den Oberschenkeln, kein verrutschen. Wirklich, wirklich geil! Zum Glück bekam ich die Packung bevor ich nach Polen geflogen bin, ich konnte mich zu den Artikeln überzeugen lassen und als ich schon in Polen war habe ich mir einen kleinen Vorrat für den Herbst gekauft. Die Strumpfhosen kann man in manchen Läden für Plus Size Frauen in Deutschland kaufen. Die gibt es auch auf E-Bay. Mann muss nur den Nahmen des Unternehmens schreiben - Lida.

Hier noch die Adresse: http://www.lida.com.pl

Wie man sehen kann sind die Informationen auf den Packungen auch auf Deutsch.
When You look on my spring/fall outfits You may notice that I am wearing pants most the time. There are sometimes dresses or skirts but only when they go with leggings. Why? Because I never could find perfect tights. The combination of the size 52 (UK24) and 175cm tall doesn't belong to the easiest. All tights was either to short or to wide. So I let it go and stopped looking for the right ones.
Some time ago a producer of plus size tights wrote an advertisement on my Facebook page. I told them I don't believe that any tight would be good for me. And they accepted the challenge. A few days later I became a package filled with tights and stockings. I tried them imminently on and was pleasantly surprised. The tights felt like my second skin. I was wearing them all day long and they didn't move. Happily they sent me the package before my trip to Poland so that I could see the quality and could buy myself some of them when I arrived.

The address of the company: http://www.lida.com.pl

The texts on the products are also written in English.
Plus size tights Strumpfhose rajstopy Lida
Plus size tights Strumpfhose rajstopy Lida
Plus size tights Strumpfhose rajstopy Lida
Plus size tights Strumpfhose rajstopy Lida
Tu mój zapas, który zrobiłam w Polsce. Rajstopy kupiłam w zwykłym, stacjonarnym sklepie. Trochę różnią się opakowaniem i ceną od tych, które dostałam ale są równie fajne :) Za 20den zapłaciłam 6,90zł a 40den 8,90zł. Te rajstopy widziałam również na allegro.
Hier mein kleiner Vorrat. In einem normalen Laden habe ich noch eine andere Art von den Strumpfhosen gekauft. Die waren auch viel billiger als die, die ich zugeschickt bekommen habe. Die Preise sind in Zlotys, also nicht erschrecken :)
Here are some of the tights I bought for myself. Don't mind the prices, they are in polish zloty.
Plus size tights Strumpfhose rajstopy Lida



9 comments:

  1. Nie widziałam ich nigdy wcześniej. Najważniejsze jednak, że będzie Ci się je wygodnie nosić:) A skoro tak, to gdy tylko zrobi się zimniej - koniecznie musisz zaprezentować się na blogu w spódniczce!

    ReplyDelete
  2. Ja zastanawiam się nad pończochami, jak mówisz że się fajnie rozciągają...
    Jedyne które dają radę przy moim wzroście i gabarytach to Gatta :)

    ReplyDelete
  3. Tej marki nie znam, ale widziałam już rajstopy czy to dla XLek, czy kobiet w ciąży innych marek na polskim rynku już od ok. 2 lat, więc to kwestia słabej reklamy firm rajstopowych skoro takie info do Ciebie nie dotarło :)

    ReplyDelete
  4. Das is ja cool, ich will auch solche Strumpfhosen ;) Ich finde es auch immer ganz schwierig Strumpfhosen zu finden, ich bin nämlich noch mal 5cm größer als du, das ist wirklich ätzend. Aber ich trage eh viel zu selten Kleider oder Röcke, da ist das nicht so schlimm. Nur wenn man wirklich mal etwas schicken anziehen muss (so wie ich nächste Woche Samstag auf einer Hochzeit) da ist es dann schon ziemlich blöd, wenn man nichts findet.

    ReplyDelete
  5. Ja nie noszę rajstop ogólnie , ale fajnie że są ! W razie eleganckiego wyjścia nie będę musiała stresować się że nawet rajstopy w moim rozmiarze znaleźć cieżko .
    Kochna bransoletka ta którą ja mam i masę innych znajdziesz tutaj :http://szafa.pl/profil/ArtUnique?p=2 . Możesz też sama wszystko wybrać i będzie Twoja unikatowa ;))
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  6. Tak one są najlepsze, gorąco je polecam. Są mega wygodne i zawsze idealnie leżą.

    ReplyDelete
  7. bardzo cenna wskazowka, i mowisz ze one tylko przez Ebay sa do kupienia??

    ReplyDelete
  8. Cenna informacja choć ja nie mam problemów z zakupem rajstop...pozdrawiam Asiu...

    ReplyDelete
  9. z tymi większymi rozmiarami zawsze jest problem, nie zawsze można je złapać...

    ReplyDelete

Related posts

 
MOBILE