A weekend in The Netherlands - Wasenaar

Oglądając przewidywania pogodowe na weekend w zeszłym tygodniu stwierdziliśmy, że takiej pogody po prostu nie można zmarnować! Szczególnie, że nadchodzący weekend dla Niemców miał być weekendem długim z powodu wolnego poniedziałku. Postanowiliśmy, być może już ostatni raz w tym roku (choć będę wszystko robiła by tak nie było!), pojechać nad morze. Wyszukaliśmy sobie sympatyczny czterogwiazdkowy hotel w Wassenaar tuż obok Hagi. Dużo Niemców wciąż jeździ w to samo miejsce (zwiedzany wcześniej Noordvijk), my jednak postawiliśmy na zwiedzanie nowych miejsc.

Po przyjeździe wieczorem postanowiliśmy zwiedzić okolicę. Holandia o tej porze roku jest przepiękna. Już wcześniej wspominałam, że Holendrzy dbają nawet o swoje najmniejsze miasteczka. Spacerując po ulicach Wassenaar mogliśmy obejrzeć kolejne cudowne, niesamowite domy. Kilka z nich przedstawiam na poniższych zdjęciach. Spróbujcie wyobrazić sobie malownicze chodniczki, trasy rowerowe biegnące wzdłuż mniejszych, czy większych kanałów, mnóstwo zieleni pokrytej soczyście kolorowymi drzewami. Do tego niesamowita cisza. Holendrzy faktycznie kochają rowery przez co rzadko słychać było dźwięki przejeżdżających samochodów.  Myślę, że październik jest najpiękniejszym miesiącem do zwiedzania tego przecudnego kraju. Jedyny kraj, w którym byłam i posiada podobny urok jest Szwecja! Czasami mam wrażenie, że to są te same kraje. Sposób mieszkania, meblowania mają naprawdę podobny!

Poniżej zwiedzaliśmy centrum Wassenaar. Są to już zdjęcia z niedzieli, gdzie zamknięte były wszystkie sklepy. Dzięki temu ludzi było niewiele, co jeszcze bardziej potęgowało przyjemny klimat miasteczka.

I spacer nad morzem. Pogoda była przecudowna. Mnóstwo ludzi kąpało się w morzu korzystając z ostatnich chwil ciepłej pogody.

Na koniec poszliśmy przekąsić coś do jednego z barów przy plaży.

Resztę zdjęć pokażę w następnym lub następnych kilku postach.

11 comments:

1. No pięknie....super zdjęcia a Ty kwitnąca...

ReplyDelete
  2. Wspaniałe zdjęcia!!!1 Rewelacyjne widoki i boskie domy!!!
    Zazdroszczę wycieczki!!

Obserwuje:*:*:*:*:* i zapraszam

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

3. Wow!!!
    No chyba zaraz padnę z wrażenia!!!
    Świetne zdjęcie, piękne są te domy!
    Ty wyglądasz ślicznie no i morze...kochane morze i ile muszelek!
    Nad Bałtykiem nie widziałam żadnej :P

ReplyDelete
  4. Wszystko śliczne.., jak z bajki:)

5. promieniejesz:))) piękne zdjęcia i miejsca! :)

6. cudne zdjęcia, a to z muszelkami na plaży jest szczególne, weekendowa podróż przy tak fantastycznej pogodzie to idealny pomysł

ReplyDelete
  7. Wow. Ale Ci zazdroszczę, piękne miejsca, fotki no i przede wszystkim to morze... mmmm
    Sukienka w tej związanej wersji też się świetnie prezentuje, muszę w przyszłe lato nad morzem wypróbować. Bo już w przyszłym roku to nie odpuszczę wizyty nad nim :)
    Bardzo ładne portretowe zdjęcie.

ReplyDelete
  8. Uwielbiam Holandię!!! Mam stamtąd same szalone wspomnienia:) I nadzieję, że jeszcze się tam przejadę! Super zdjęcia!!!!

9. asia nie mów, ze u was jeszcze takie ciepło ? u nas jest pogodnie, ale jednak poranki i wieczory są już zdecydowanie zimne :) ale radość z ciebie bije :D super

10. aaa widze naszyjnik. rzeczywiscie bardzo podobny. bardzo podobaja mi sie kolorowe sznurki na ktorych wisza koraliki :)

sliczne zdjecie muszelek!

ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcia.... Nazbierałaś muszelek? ;)

Note: Only a member of this blog may post a comment.